نماینده پاپ در تایلند اهانت به پیامبر اعظم اسلام(ص) را محکوم کرد

 
درپی نامه رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خطاب به رهبران ادیان الهی که در راستای محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) ارسال شده بود سفیر واتیکان در تایلند با جمهوری اسلامی ایران در این رابطه اعلام اشتراک نظر کرد.
به گزارش خبرگزاری "مهر" به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در نامه سفیر واتیکان به حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی عراقی رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی که از طریق رایزنی فرهنگی ایران در بانکوک وصول شده آمده است: اینجانب در نگرانیهای بیان شده از طرف آقای محمدی عراقی سهیم هستم و از حسن برخورد ایشان تقدیر به عمل می آورم.

در بخش دیگری از این نامه تأکید شده است که بنا به اظهارات پدرمقدس پاپ بندیکت شانزدهم زندگی مسالمت آمیز بشر نیاز به جوی دارد که در آن احترام متقابل وجود داشته باشد تا از طریق آن صلح بین ملتها و کشورها تقویت شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در نامه ای که خطاب به رهبران ادیان الهی در راستای اهانت به پیامبر اعظم از سوی رسانه های غربی ارسال کرده بود، خواستار توجه رهبران دینی به این موضوع شده بود و اکثر رهبران ادیان ضمن محکوم کردن این حرکت ضد انسانی و اخلاقی، برخورد با عوامل آن را مورد تأکید قرار دادند.


يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا